zaterdag 18 februari 2017

Even voorstellen


'Simone Foekens, dromenmaker. Aangenaam kennis te maken!'


Motto

Mijn motto is

Lezen is dromen
met open ogen

Als lezen dromen is, dan is een auteur dus een dromenmaker. Leuk beroep toch?


'Dus je schrijft?'

Dat is een vraag die mij nogal eens gesteld wordt.
'Ja, ik schrijf.'
'Echte boeken?'
'Ja, echte boeken. Mijn kinderboeken worden uitgegeven door uitgeverij Den Hertog en mijn romans verschijnen in de Romanserie van Zomer & Keuning.'


En verder?

Verder ben ik moeder van vier geweldige kinderen en woon ik in de stad waar altijd wat te doen is, volgens Herman Finkers: 'Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen, in Almelo is altijd wat te doen.'

Ook ben ik lid van twee auteursverenigingen. Schrijvenderwijs is een vereniging voor christelijke auteurs en bij het Valentijngenootschap zijn auteurs aangesloten die romantische fictie, zoals familieromans, schrijven.

Daarnaast zijn er veel dingen die ik graag doe zoals zwemmen, wandelen, (bord)spelletjes, er op uit gaan (al dan niet met de kinderen), fotograferen, handwerken en diverse GPS-spelletjes zoals geocachen, munzee en Flagstack.


Scheveningen, 21 januari 2017

Keep on dreaming,
Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten